Ostu- ja müügitingimused

Üldtingimused

Veebipoe www.horret.ee omanik on Horret Kaubanduse OÜ registreerimiskoodiga 10381322.

Horret Kaubanduse OÜ on oma kauplustes Horret (kauplused asuvad Tallinnas Järve Keskuses ja Nautica Keskuses) ja veebipoes müüdava kauba maaletooja ja omanik.

Käesolevad müügitingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi ja veebipoe www.horret.ee vahel ostutehingu sooritamisel. Horret Kaubanduse OÜ järgib veebipoes kaupade müümisel Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

Müüjal on õigus muuta e-poe müügitingimusi ning toodete ja teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada veebipoe Ostutingimuste lehel. Ostutehingule rakendatakse tingimusi, mis kehtisid ostu sooritamise hetkel.

Tooted ja hinnad

Horret veebipoes müüdavad tooted on alati soodsamad kui toote originaalhind. Soodusprotsent sõltub kaubamärgist kuid enamasti on see vähemalt 40%. Tootelehel näed infot toote originaalhinna kohta ning suurelt kuvame juba kehtivat outlet-hinda. Outlet-hinnast arvestame püsikliendisoodustuse ning lisasoodustused vastavalt kampaaniatele. Suuremal osal toodetel, kuid mitte kõigil, on originaalhind etiketil välja toodud.

Horret veebipoes müüdavad kaubad pärinevad tuntud kaubamärkide möödunud hooaegade kollektsioonidest. Müüdavad tooted asuvad Horret Kaubanduse OÜ-le kuuluvates kauplustes Horret või laos.

Veebipoes müüdavad tooted on paralleelselt müügil nii veebipoes kui ka jaekauplustes. Suur osa veebipoes müügil olevatest toodetest on ainueksemplarid.

Üksikud juhud nagu tehnilised probleemid laoseisu uuendamisel ja sama toote müük paralleelselt veebipoes ja jaekaupluses, võivad põhjustada toote puudumise laost. Sellistel juhtudel on veebipoel õigus taganeda tehingust ning tagastada kliendile viivitamata, kuid mitte kauem kui 14 kalendripäeva jooksul, kogu tellimuse maksumus kliendi arveldusarvele.

Kõik veebipoes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Kaupade hinnad Horret Kaubanduse OÜ-le kuuluvates jaekauplustes ja veebipoes võivad erineda.

Kaupade hindadele võib lisanduda tellimuse vormistamisel postiteenuse tasu vastavalt kliendi valitud kohaletoimetamise viisile.

Tellimuse esitamine ja maksmine

Klient valib välja sobiva toote ja suuruse ning lisab toote ostukorvi. 

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt sobiva pangalingi kaudu.

Peale tellimuse tasumist saadab Veebipood välja tellimuse kinnituse kliendi e-posti aadressile.

Kui veebipoel ei ole võimalik tellimust täita kauba puudumise tõttu siis tagastatakse kogu ostusumma kliendi arveldusarvele.

Kohaletoimetamise viis ja tasu

Tellimuse esitamisel saad valida endale sobiva kohaletoimetamise viisi. Kohaletoimetamise tasu on välja toodud vastava teenusepakkuja valiku juures. Veebipoes www.horret.ee on võimalik valida teenusepakkujate Omniva, DPD ja Itella Smartpost pakiautomaatide vahel või tulles ise oma tellimusele kauplusesse järele.

Klient võib avaldada soovi kasutada valikus mitteolevat kohaletoimetamise viisi. Antud juhul palume kirjutada vastav soov e-posti aadressile epood@horret.ee

Kliendil on võimalus ise oma tellimusele järele tulla Horret kauplusesse. Selleks vali vastav tarneviis tellimust esitades ja kirjuta kommentaaride lahtrisse kas soovid oma tellimusele järele tulla Horret Järve või Nautica kauplusesse.

Tarneaeg

Lepingu jõustumisel ehk tellimuse tasumise järel alustame koheselt tellimust täitma. Tarneaeg on Horret veebipoes 1-5 tööpäeva. Kui tellimusel on rohkem kui üks toode ning tooted asuvad erinevates kauplustes, siis enne tellimuse saatmist kliendile saadavad kauplused tooted meie lattu, et komplekteerida tooted üheks pakiks ning edastada postiteenuse osutajale.

Tegutseme selle nimel, et tellimus jõuaks kliendini võimalikult kiiresti.

Taganemisõigus, kauba tagastamine ja tagasimaksed

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud tooteid kasutada muul viisil kui on vajalik toodete olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Toode peab olema kasutamata.

Kui toodet on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt toote väärtuse vähenemisele. Kõiki tooteid on võimalik proovida selliselt, et toote küljes olev etikett jääb eemaldamata.

Tagastamisele ei kuulu järgmised tooted: aluspesu, ujumisriided, sukad, sokid.

Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama toote müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamiseks tuleb saata vabas vormis üheselt mõistetav e-kiri aadressile epood@horret.ee, mis sisaldab tellimuse numbrit. Klient saab vastuseks hiljemalt 3 tööpäeva jooksul juhised toote tagastamiseks. 

Toodete tagastamine Horret veebipoes on tasuta. Selleks võib kasutada sama pakiautomaadi teenust, mille klient tellimuse kinnitamisel tarnimiseks valis või tuua toode Horret Nautica või Järve kauplusesse. Kauplus võtab toote vastu, kuid ei tagasta ostusummat. Ostusumma tagastatakse samale arvelduskontole, millelt klient tellimuse eest tasus.

Horret Kaubanduse OÜ tagastab kliendile lepingust taganemisel toote eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva tagastuse kättesaamisest. 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud toote lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba toote üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

Kui Veebipoest ostetud tootel on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega toote. Kui toodet ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood kliendile toote maksumuse.

Veebipood vastab kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Kliendi isikuandmete töötlemine 

Isikuandmete töötlemise põhimõtted leiad Horret Kaubanduse OÜ privaatsustingimustes

Vaidluste lahendamine

Pretensioonid veebipoe osas tuleb saata e-kirja teel aadressile epood@horret.ee või helistades telefonil +372 5667 0131

Kui veebipood ja klient ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada kliendi ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.